Bine ai venit pe cilindri.ro

Importator direct cilindri pneumatici Airtac Italia

Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia
Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia
Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia

Cilindru pneumatic patrat seria SGC ISO15552/ISO6431

Cilindri pneumatici Airtac Italia

Diametru si curse standard si maxime

Ø125 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1500 mm
Ø160 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1500 mm
Ø200 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1500 mm
Ø250 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1500 mm
* extra, cursa maxima, iesita din standard poate fi pana la 2000 mm

Accesorii pentru acest cilindru pneumatic

Pentru tija: Tip I, Y, F si U(nu este disponibil pentru Ø250mm)
Pentru cilindru: LB, FA, FB, CA, CB, CR(nu este disponibil pentru Ø250mm), FTC(nu este disponibil pentru Ø250mm), TCM1, TCM2, TC
Senzori: CMSG si DMSG + bratara de prindere pe tiranti

Cilindru pneumatic seria SGC, ISO15552/ISO6431

Cilindru pneumatic seria SGC este un cilindru cu dubla actiune si franare (amortizare) pe capete, cu bratara magnetica pe piston pentru detectarea cursei de catre senzorii magnetici care se monteaza pe corpul (camasa) cilindrului

Diametrul pistonului incepe de la un diametru de 125 mm si ajunge la un maxim de 250 mm. Aceste diametre sunt cuprinse in standardul ISO15552/ISO6431

Temperatura optima de functionare a acestor cilindri pneumatici este cuprinsa intre -20°/+70°C

Presiunea optima de lucru este cuprinsa intre 1 si 10 bar, presiunea maxima suportata de acest cilindru este de 15 bar

Important ca aerul folosit la utilizarea acestui cilindru sa fie lubrifiat si curat (filtrat)

Viteza de deplasare a pistonului este cuprinsa intre 30 si 500 mm/s in functie de cuplajele de pe cilindru


Componenta:
Tija cilindru de otel cromat sau inox cromat. Corp cilindru de aluminiu, constructie foarte rezistenta. Piston din aliaj de aluminiu. Suruburi de otel cromat sau inox cromat. Bratara magnetica pe piston. Garnituri rezistente la temperaturi inalte de pana la 150 grade (pentru perioade scurte de timp)
Grosime tija: Ø125 - 32 mm, Ø160 si Ø200 - 40 mm, Ø250 - 50 mm

Amortizare capete de cursa:
Ø125 mm: amortizare pe 40 milimetri
Ø160 mm: amortizare pe 50 milimetri
Ø200 mm: amortizare pe 50 milimetri
Ø250 mm: amortizare pe 60 milimetri

Conexiune:
Ø125 mm - filet G1/2
Ø160 mm - filet G3/4
Ø200 mm - filet G3/4
Ø250 mm - filet G1

Accesorii de prindere cilindru:
Tip LB
Tip FA
Tip FB
Tip CA
Tip CB
Tip CR (nu este disponibil pentru Ø250mm)
Tip FTC (nu este disponibil pentru Ø250mm)
Tip TCM1
Tip TCM2
Tip TC

Accesorii de prindere pe filetul tijei cilindrului:
Tip I
Tip Y
Tip F - bucsa (nu este disponibil pentru Ø250mm)
Tip U - ochi (nu este disponibil pentru Ø250mm)



Tabel de forte la diferite presiuni de lucru

presiune de lucru
Ø piston (mm) directie actiune suprafata apasare (mm2) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 BAR
125 Impingere 12272 123 245 368 491 613 736 859 981 1104 1227 Kgf
Tragere 11468 115 229 344 458 573 688 802 917 1032 1146 Kgf
160 Impingere 20106 201 402 603 804 1005 1205 1407 1608 1809 2010 Kgf
Tragere 18849 188 377 656 754 942 1130 1319 1507 1696 1884 Kgf
200 Impingere 31416 314 628 942 1256 1570 1884 2198 2512 2826 3140 Kgf
Tragere 30157 301 603 904 1206 1507 1809 2110 2412 2713 3014 Kgf
250 Impingere 49086 491 981 1472 1963 2453 2944 3434 3925 4416 4906 Kgf
Tragere 47123 471 942 1413 1884 2355 2826 3297 3768 4239 4710 Kgf
Cilindru pneumatic patrat SGC cu dubla actiune, franare si magnet

Intrebari frecvente

Toate informatiile legate de cilindri pneumatici

  • In primul rand, cilindrul trebuie dimensionat in functie de forta pe care trebuie sa o dezvolte la presiunea de lucru din locatia instalatii, cursa pe care trebuie sa se deplaseze. Dupa stabilirea diametrului si cursei cilindrului putem alege forma constructiva.

  • Forta de impingere a unui cilindru se poate regla modificand presiune aerului cu care este comandat. Forta de apasare a cilindrului fiind direct proportionala cu suprafata de apasare (diametrul) si presiunea aerului. Acest lucru inseamna ca putem reduce sau creste forta unui cilindru prin simpla crestere sau micsorare a presiunii aerului.

  • Un cilindru cu simpla actiune se poate inlocui cu un alt cilindru cu dubla actiune, cu aceeasi diametru si cursa astfel incat sa nu fie afectata functionarea utilajului. Aceasta modificare necesita inlocuirea valvei schema 3/2 care il comanda cu o valva schema 5/2 ceea ce inseamna ca mai apare un furtun. Pe scurt se muta arcul din cilindru in corpul valvei. !!! Atentie, in functie de standardul si forma cilindrului, gabaritul se poate modifica.

  • Cea mai simpla verificare daca pierde aer pe la raclor, garnitura care curata tija. Daca raclorul este intact urmatoarea verificare se face la garnitura care desparte celed oua incinte (camere) ale cilindrului. Pierderea fortei de impingere este un semn ca este o problema cu etansarea pistonului. Daca eliminam valva de comanda, ca si posibil element defect, putem urmari refularile acesteia. Daca cilindrul este in capat de cursa si valva continua sa refuleze aer, cilindrul trebuie reparat sau inlocuit, daca nu se poate desface.

  • Pentru a creste viteza de functionare a cilindrului trebuie crescut debitul aerului refulat. Pentru implementarea acestei solutii trebuie trebuie montata o supapa de refulare rapida pe portul care exhausteaza cand cilindrul se deplaseaza in directa dorita.

  • Daca cilindrul este in standard ISO (6431, 6432, 21287 etc) acesta se inlocuieste 1 la 1 fara nici o diferenta de gabarit. Cilindri in afara standardului pot avea forma constructiva diferita, alte cote de gabarit, alt filet sau diametru la tija etc. Cereti si studiati cu atentie fisa tehnica a cilindrului recomandat si alegeti varianta care presupune cat mai putine modificari pe utilaj.

  • Cilindru standard ISO, indiferent de varianta, va asigura un termen de livrare scurt si veti avea garantia ca nu mai trebuie sa modificati utilajul in cazul in care nu mai gasiti un cilindru de la acelasi producator. Orice cilindru standard ISO indiferent de producator trebuie sa respecte anumite cote de la care nu poate sa se abata. Ex. lungimea totala, distanta dintre gaurile de prindere, diametrul si filetul tijei etc.

Cilindri.ro

Cilindri.ro este un produs al Airo&Co SRL din Sibiu, importator si distribuitor produse pneumatice, cilindri, electrovalve, fittinguri, furtune, conectori, manometre, presostate etc.

Str. Morilor. nr. 34
Sibiu - 550197

office@airo.ro

0369/447.814

Aici ne gasesti