Bine ai venit pe cilindri.ro

Importator direct cilindri pneumatici Airtac Italia

Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia
Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia
Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia

Cilindru pneumatic tip sanie de inox rezistent la coroziune

Cilindri pneumatici Airtac Italia

Diametru si curse standard si maxime

Ø6 - cursa intre 5 si 10 mm - maxim 10 mm
Ø8 - cursa intre 5 si 20 mm - maxim 20 mm
Ø10 - cursa intre 5 si 20 mm - maxim 20 mm
Ø12 - cursa intre 5 si 25 mm - maxim 25 mm

Montaj si accesorii

Posibilitate montare din 4 directii
Amortizoare de soc detasabile
Amortizoare soc: ACA0806-1N
Senzori: CMSH, DMSH

Cilindru pneumatic tip sanie HGS cu dubla actiune, franare si magnet

Cilindru pneumatic tip sanie seria HGS este un cilindru cu dubla actiune si franare cu amortizoare de soc, cu bratara magnetica pe piston pentru detectarea cursei de catre senzorii magnetici care se monteaza pe corpul cilindrului

Diametrele disponibile pentru acest cilindru culisabil pe sina este de 6, 8, 10 si 12 mm

Temperatura optima de functionare a acestor cilindri pneumatici pe sina este cuprinsa intre -20°/+70°C

Presiunea optima de lucru este cuprinsa intre 1 si 7 bar, presiunea maxima suportata de acest cilindru este de 12 bar

Foarte important este ca aerul folosit la utilizarea acestui cilindru sa fie lubrifiat si curat (filtrat) cu o filtrare de 40 microni. De asemenea inainte de a folosi acest cilindru este important ca sina sa fie curatata de impuritati pentru a evita deteriorarea cilindrului

Viteza de deplasare a pistonului este cuprinsa intre 50 si 500 mm/s in functie de cuplajele de pe cilindru


Componenta:
Sina metalica foarte dura din otel inoxidabil cu digiditate ridicata si rezistenta mare la coroziune
Posibilitate de a se monta un dispozitiv pentru reglarea cursei in acest fel se pot inlocui amortizoarele de soc instalate
Sina pe care culiseaza acest cilindru este de o duritate ridicata si nu exista posibilitatea de descentrare
Montajul senzorilor se poate face cu usurinta pe oricare din canalele sinei

Amortizare capete de cursa:
Amortizarea se face cu amortizoarele de soc ACA0806-1N

Conexiune:
Ø6 mm - filet M3x0.5
Ø8, Ø10, Ø12 mm - filet M5x0.8

Montare cilindru:
Montarea cilindrul se poate face din patru directii
Important de retinut ca la montarea cilindrului sa se foloseasca suruburi de lungime corespunzatoare iar forta de strangere sa fie confom informatiilor tehnice, in caz contrar pot aparea deteriorari la cilindru, de asemenea strangerea insuficienta poate duce la deteriorarea cilindrului prin miscarea lui din pozitia initiala.

Despre amortizorul de soc:
Amortizoare de soc sunt detasabile
In cazul in care observati ca eficienta acestora este indoielnica sau scade se pot schimba cu altele noi
Amortizorul de soc pentru modelele HGS6 si HGS8 nu este disponibile
Amortizorul de soc pentru modelele HGS10 si HGS12 este modelul ACA0806-1N cu o forta de compresie de 1.67 Nm



Cilindru pneumatic tip sanie HGS cu dubla actiune, franare si magnet


Intrebari frecvente

Toate informatiile legate de cilindri pneumatici

  • In primul rand, cilindrul trebuie dimensionat in functie de forta pe care trebuie sa o dezvolte la presiunea de lucru din locatia instalatii, cursa pe care trebuie sa se deplaseze. Dupa stabilirea diametrului si cursei cilindrului putem alege forma constructiva.

  • Forta de impingere a unui cilindru se poate regla modificand presiune aerului cu care este comandat. Forta de apasare a cilindrului fiind direct proportionala cu suprafata de apasare (diametrul) si presiunea aerului. Acest lucru inseamna ca putem reduce sau creste forta unui cilindru prin simpla crestere sau micsorare a presiunii aerului.

  • Un cilindru cu simpla actiune se poate inlocui cu un alt cilindru cu dubla actiune, cu aceeasi diametru si cursa astfel incat sa nu fie afectata functionarea utilajului. Aceasta modificare necesita inlocuirea valvei schema 3/2 care il comanda cu o valva schema 5/2 ceea ce inseamna ca mai apare un furtun. Pe scurt se muta arcul din cilindru in corpul valvei. !!! Atentie, in functie de standardul si forma cilindrului, gabaritul se poate modifica.

  • Cea mai simpla verificare daca pierde aer pe la raclor, garnitura care curata tija. Daca raclorul este intact urmatoarea verificare se face la garnitura care desparte celed oua incinte (camere) ale cilindrului. Pierderea fortei de impingere este un semn ca este o problema cu etansarea pistonului. Daca eliminam valva de comanda, ca si posibil element defect, putem urmari refularile acesteia. Daca cilindrul este in capat de cursa si valva continua sa refuleze aer, cilindrul trebuie reparat sau inlocuit, daca nu se poate desface.

  • Pentru a creste viteza de functionare a cilindrului trebuie crescut debitul aerului refulat. Pentru implementarea acestei solutii trebuie trebuie montata o supapa de refulare rapida pe portul care exhausteaza cand cilindrul se deplaseaza in directa dorita.

  • Daca cilindrul este in standard ISO (6431, 6432, 21287 etc) acesta se inlocuieste 1 la 1 fara nici o diferenta de gabarit. Cilindri in afara standardului pot avea forma constructiva diferita, alte cote de gabarit, alt filet sau diametru la tija etc. Cereti si studiati cu atentie fisa tehnica a cilindrului recomandat si alegeti varianta care presupune cat mai putine modificari pe utilaj.

  • Cilindru standard ISO, indiferent de varianta, va asigura un termen de livrare scurt si veti avea garantia ca nu mai trebuie sa modificati utilajul in cazul in care nu mai gasiti un cilindru de la acelasi producator. Orice cilindru standard ISO indiferent de producator trebuie sa respecte anumite cote de la care nu poate sa se abata. Ex. lungimea totala, distanta dintre gaurile de prindere, diametrul si filetul tijei etc.

Cilindri.ro

Cilindri.ro este un produs al Airo&Co SRL din Sibiu, importator si distribuitor produse pneumatice, cilindri, electrovalve, fittinguri, furtune, conectori, manometre, presostate etc.

Str. Morilor. nr. 34
Sibiu - 550197

office@airo.ro

0369/447.814

Aici ne gasesti