Cilindru pneumatic tip sanie de inox rezistent la coroziune
Diametru si curse standard si maxime
Ø6 - cursa intre 5 si 10 mm - maxim 10 mm Ø8 - cursa intre 5 si 20 mm - maxim 20 mm Ø10 - cursa intre 5 si 20 mm - maxim 20 mm Ø12 - cursa intre 5 si 25 mm - maxim 25 mm
Montaj si accesorii
Posibilitate montare din 4 directii
Amortizoare de soc detasabile
Amortizoare soc: ACA0806-1N
Senzori: CMSH, DMSH
Cilindru pneumatic tip sanie HGS cu dubla actiune, franare si magnet
Cilindru pneumatic tip sanie seria HGS este un cilindru cu dubla actiune si franare cu amortizoare de soc, cu bratara magnetica pe piston pentru detectarea cursei de catre senzorii magnetici care se monteaza pe corpul cilindrului
Diametrele disponibile pentru acest cilindru culisabil pe sina este de 6, 8, 10 si 12 mm
Temperatura optima de functionare a acestor cilindri pneumatici pe sina este cuprinsa intre -20°/+70°C
Presiunea optima de lucru este cuprinsa intre 1 si 7 bar, presiunea maxima suportata de acest cilindru este de 12 bar
Foarte important este ca aerul folosit la utilizarea acestui cilindru sa fie lubrifiat si curat (filtrat) cu o filtrare de 40 microni. De asemenea inainte de a folosi acest cilindru este important ca sina sa fie curatata de impuritati pentru a evita deteriorarea cilindrului
Viteza de deplasare a pistonului este cuprinsa intre 50 si 500 mm/s in functie de cuplajele de pe cilindru

Componenta:
Sina metalica foarte dura din otel inoxidabil cu digiditate ridicata si rezistenta mare la coroziune
Posibilitate de a se monta un dispozitiv pentru reglarea cursei in acest fel se pot inlocui amortizoarele de soc instalate
Sina pe care culiseaza acest cilindru este de o duritate ridicata si nu exista posibilitatea de descentrare
Montajul senzorilor se poate face cu usurinta pe oricare din canalele sinei
Amortizare capete de cursa: Amortizarea se face cu amortizoarele de soc ACA0806-1N
Conexiune:
Ø6 mm - filet M3x0.5
Ø8, Ø10, Ø12 mm - filet M5x0.8
Montare cilindru:
Montarea cilindrul se poate face din patru directii
Important de retinut ca la montarea cilindrului sa se foloseasca suruburi de lungime corespunzatoare iar forta de strangere sa fie confom informatiilor tehnice, in caz contrar pot aparea deteriorari la cilindru, de asemenea strangerea insuficienta poate duce la deteriorarea cilindrului prin miscarea lui din pozitia initiala.

Despre amortizorul de soc:
Amortizoare de soc sunt detasabile
In cazul in care observati ca eficienta acestora este indoielnica sau scade se pot schimba cu altele noi
Amortizorul de soc pentru modelele HGS6 si HGS8 nu este disponibile
Amortizorul de soc pentru modelele HGS10 si HGS12 este modelul ACA0806-1N cu o forta de compresie de 1.67 Nm

Categorii cilindri
SAI, SE, SGC, TCM, ACE, TACE, MIC, MI, HFTZ, HRQ, RMTL, MU, PB, TR...
Cilindri antirotatieCilindri de fixare cu rotatieCilindri compacti |
Cilindri gripperCilindri fara tijaDiverse |
Intrebari frecvente
Toate informatiile legate de cilindri pneumatici
-
Cum aleg un cilindru pneumatic?
In primul rand, cilindrul trebuie dimensionat in functie de forta pe care trebuie sa o dezvolte la presiunea de lucru din locatia instalatii, cursa pe care trebuie sa se deplaseze. Dupa stabilirea diametrului si cursei cilindrului putem alege forma constructiva.
-
Pot regla forta de impingere si tragere a unui cilindru?
Forta de impingere a unui cilindru se poate regla modificand presiune aerului cu care este comandat. Forta de apasare a cilindrului fiind direct proportionala cu suprafata de apasare (diametrul) si presiunea aerului. Acest lucru inseamna ca putem reduce sau creste forta unui cilindru prin simpla crestere sau micsorare a presiunii aerului.
-
Cum pot sa inlocuiesc un cilindru cu arc fara modificari mari asupra utilajului?
Un cilindru cu simpla actiune se poate inlocui cu un alt cilindru cu dubla actiune, cu aceeasi diametru si cursa astfel incat sa nu fie afectata functionarea utilajului. Aceasta modificare necesita inlocuirea valvei schema 3/2 care il comanda cu o valva schema 5/2 ceea ce inseamna ca mai apare un furtun. Pe scurt se muta arcul din cilindru in corpul valvei. !!! Atentie, in functie de standardul si forma cilindrului, gabaritul se poate modifica.
-
Cum pot verifica daca un cilindru e defect?
Cea mai simpla verificare daca pierde aer pe la raclor, garnitura care curata tija. Daca raclorul este intact urmatoarea verificare se face la garnitura care desparte celed oua incinte (camere) ale cilindrului. Pierderea fortei de impingere este un semn ca este o problema cu etansarea pistonului. Daca eliminam valva de comanda, ca si posibil element defect, putem urmari refularile acesteia. Daca cilindrul este in capat de cursa si valva continua sa refuleze aer, cilindrul trebuie reparat sau inlocuit, daca nu se poate desface.
-
Cum pot mari viteza cu care se misca cilindrul.
Pentru a creste viteza de functionare a cilindrului trebuie crescut debitul aerului refulat. Pentru implementarea acestei solutii trebuie trebuie montata o supapa de refulare rapida pe portul care exhausteaza cand cilindrul se deplaseaza in directa dorita.
-
Pot sa inlocuiesc un cilindru cu un echivalent de la alt producator?
Daca cilindrul este in standard ISO (6431, 6432, 21287 etc) acesta se inlocuieste 1 la 1 fara nici o diferenta de gabarit. Cilindri in afara standardului pot avea forma constructiva diferita, alte cote de gabarit, alt filet sau diametru la tija etc. Cereti si studiati cu atentie fisa tehnica a cilindrului recomandat si alegeti varianta care presupune cat mai putine modificari pe utilaj.
-
Are rost sa modific utilajul pentru a face loc unui cilindru standard ISO in locul unui cilindru atipic cu aceleasi caracteristici (diametru, cursa)?
Cilindru standard ISO, indiferent de varianta, va asigura un termen de livrare scurt si veti avea garantia ca nu mai trebuie sa modificati utilajul in cazul in care nu mai gasiti un cilindru de la acelasi producator. Orice cilindru standard ISO indiferent de producator trebuie sa respecte anumite cote de la care nu poate sa se abata. Ex. lungimea totala, distanta dintre gaurile de prindere, diametrul si filetul tijei etc.
Cilindri.ro
Cilindri.ro este un produs al Airo&Co SRL din Sibiu, importator si distribuitor produse pneumatice, cilindri, electrovalve, fittinguri, furtune, conectori, manometre, presostate etc.
Str. Morilor. nr. 34
Sibiu - 550197
office@airo.ro
0369/447.814