Bine ai venit pe cilindri.ro

Importator direct cilindri pneumatici Airtac Italia

Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia
Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia
Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia

Cilindru pneumatic rotund seria MF

Cilindri pneumatici Airtac Italia

Diametru si curse standard si maxime

Ø20 - cursa intre 10 si 500 mm - maxim 800 mm
Ø25 - cursa intre 10 si 500 mm - maxim 800 mm
Ø32 - cursa intre 10 si 500 mm - maxim 800 mm
Ø40 - cursa intre 10 si 500 mm - maxim 800 mm

Accesorii pentru acest cilindru pneumatic

Pentru tija: Tip I, Y, F si U
Pentru cilindru: LB, FA, SDB, TC
Senzori: CMSG, DMSG

Cilindru pneumatic seria MF

Cilindru pneumatic rotund seria MF este un cilindru cu dubla actiune si franare (amortizare) pe capete, cu bratara (sau fara) magnetica pe piston pentru detectarea cursei de catre senzorii magnetici care se monteaza pe corpul (camasa) cilindrului

Diametrul pistonului incepe de la un diametru de 20 mm si ajunge la un maxim de 40 mm. Acest cilindru nu este pe standard

Temperatura optima de functionare a acestor cilindri pneumatici este cuprinsa intre -20°/+70°C

Presiunea optima de lucru este cuprinsa intre 1 si 10 bar, presiunea maxima suportata de acest cilindru este de 15 bar

Important ca aerul folosit la utilizarea acestui cilindru sa fie lubrifiat si curat (filtrat)

Viteza de deplasare a pistonului este cuprinsa intre 30 si 800 mm/s pentru varianta cu dubla actiune si pentru varianta cu simpla actiune, viteza de deplasare a pistonului este cuprinsa intre 50 si 800 mm/s, in functie de cuplajele de pe cilindru

Componenta:
Tija si corpul cilindrului din otel inoxidabil, in partea tijei se gaseste o piulita pentru montare usoara in diferite locuri. Aceasta componenta de inox este foarte indicata pentru mediile de lucru corozive. Bratara magnetica pe piston

Grosime tija: Ø20 - 8 mm, Ø25 - 10 mm, Ø32 - 12 mm, Ø40 - 16 mm

Amortizare capete de cursa: Amortizarea are loc in functie de presiunea de lucru

Conexiune:
Ø20, Ø25, Ø32 mm - filet G1/8
Ø40 mm - filet G1/4

Accesorii de prindere cilindru:
Tip LB
Tip FA
Tip SDB
Tip TC

Accesorii de prindere pe filetul tijei cilindrului:
Tip I
Tip Y
Tip F - bucsa
Tip U - ochi

Terminatii de prindere de pe corpul cilindrului:
Tip CA - pivot
Tip U - perpendicular, la 90°
Tip CM - capat rotund



Tabel de forte la diferite presiuni de lucru

presiune de lucru
Ø piston (mm) directie actiune suprafata apasare (mm2) 1 2 3 4 5 6 7 BAR
20 Impingere 314 3.2 6.3 9.4 12.6 15.7 18.9 22 Kgf
Tragere 263.8 2.7 5.3 8 10.6 13.2 15.9 18.5 Kgf
25 Impingere 490.6 4.9 9.8 14.8 19.7 24.6 29.5 34.5 Kgf
Tragere 412.1 4.2 8.3 12.4 16.5 20.7 24.8 28.9 Kgf
32 Impingere 804.3 8.5 16.1 24.1 32.2 40.3 48.3 56.4 Kgf
Tragere 691.2 6.9 13.9 20.8 27.7 34.7 41.5 48.4 Kgf
40 Impingere 1256.6 12.6 25.3 37.7 50.3 62.9 75.5 88.1 Kgf
Tragere 1055.6 10.6 21.1 31.7 42.3 52.8 63.4 73.9 Kgf
        Cilindru pneumatic rotund MF cu dubla actiune, franare si magnet

Intrebari frecvente

Toate informatiile legate de cilindri pneumatici

  • In primul rand, cilindrul trebuie dimensionat in functie de forta pe care trebuie sa o dezvolte la presiunea de lucru din locatia instalatii, cursa pe care trebuie sa se deplaseze. Dupa stabilirea diametrului si cursei cilindrului putem alege forma constructiva.

  • Forta de impingere a unui cilindru se poate regla modificand presiune aerului cu care este comandat. Forta de apasare a cilindrului fiind direct proportionala cu suprafata de apasare (diametrul) si presiunea aerului. Acest lucru inseamna ca putem reduce sau creste forta unui cilindru prin simpla crestere sau micsorare a presiunii aerului.

  • Un cilindru cu simpla actiune se poate inlocui cu un alt cilindru cu dubla actiune, cu aceeasi diametru si cursa astfel incat sa nu fie afectata functionarea utilajului. Aceasta modificare necesita inlocuirea valvei schema 3/2 care il comanda cu o valva schema 5/2 ceea ce inseamna ca mai apare un furtun. Pe scurt se muta arcul din cilindru in corpul valvei. !!! Atentie, in functie de standardul si forma cilindrului, gabaritul se poate modifica.

  • Cea mai simpla verificare daca pierde aer pe la raclor, garnitura care curata tija. Daca raclorul este intact urmatoarea verificare se face la garnitura care desparte celed oua incinte (camere) ale cilindrului. Pierderea fortei de impingere este un semn ca este o problema cu etansarea pistonului. Daca eliminam valva de comanda, ca si posibil element defect, putem urmari refularile acesteia. Daca cilindrul este in capat de cursa si valva continua sa refuleze aer, cilindrul trebuie reparat sau inlocuit, daca nu se poate desface.

  • Pentru a creste viteza de functionare a cilindrului trebuie crescut debitul aerului refulat. Pentru implementarea acestei solutii trebuie trebuie montata o supapa de refulare rapida pe portul care exhausteaza cand cilindrul se deplaseaza in directa dorita.

  • Daca cilindrul este in standard ISO (6431, 6432, 21287 etc) acesta se inlocuieste 1 la 1 fara nici o diferenta de gabarit. Cilindri in afara standardului pot avea forma constructiva diferita, alte cote de gabarit, alt filet sau diametru la tija etc. Cereti si studiati cu atentie fisa tehnica a cilindrului recomandat si alegeti varianta care presupune cat mai putine modificari pe utilaj.

  • Cilindru standard ISO, indiferent de varianta, va asigura un termen de livrare scurt si veti avea garantia ca nu mai trebuie sa modificati utilajul in cazul in care nu mai gasiti un cilindru de la acelasi producator. Orice cilindru standard ISO indiferent de producator trebuie sa respecte anumite cote de la care nu poate sa se abata. Ex. lungimea totala, distanta dintre gaurile de prindere, diametrul si filetul tijei etc.

Cilindri.ro

Cilindri.ro este un produs al Airo&Co SRL din Sibiu, importator si distribuitor produse pneumatice, cilindri, electrovalve, fittinguri, furtune, conectori, manometre, presostate etc.

Str. Morilor. nr. 34
Sibiu - 550197

office@airo.ro

0369/447.814

Aici ne gasesti