Bine ai venit pe cilindri.ro

Importator direct cilindri pneumatici Airtac Italia

Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia
Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia
Cilindri pneumatici Airo&Co SRL Sibiu | Airtac Romania-Italia

Cilindru pneumatic patrat seria SE ISO6431/ISO15552/VDMA24562

Cilindri pneumatici Airtac Italia

Diametru si curse standard si maxime

Ø32 - cursa intre 25 si 500 mm - maxim 1800 mm
Ø40 - cursa intre 25 si 800 mm - maxim 1800 mm
Ø50 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1800 mm
Ø63 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1800 mm
Ø80 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1800 mm
Ø100 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1800 mm
Ø125 - cursa intre 25 si 1000 mm - maxim 1800 mm
* extra, cursa maxima, iesita din standard poate fi pana la 2000 mm

Accesorii pentru acest cilindru pneumatic

Pentru tija: Tip I, Y, F si U
Pentru cilindru: LB, FA, FB, CA, CB, CR, FTC, TCM1, TCM2, TC
Senzori: CS1-E REED (inlocuit cu CMSE), cu variante pentru temperatura inalta si SOLID STATE DS1-E (inlocuit cu DMSE) cu varianta waterproof IP68 disponibil cu doua sau trei fire PNP/NPN

Cilindru pneumatic seria SE, ISO6431/ISO15552/VDMA24562

Acest cilindru se inlocuieste cu generatia noua SAI

Cilindru pneumatic seria SE este un cilindru cu dubla actiune si franare (amortizare) pe capete, cu bratara magnetica pe piston pentru detectarea cursei de catre senzorii magnetici care se monteaza pe corpul (camasa) cilindrului

Diametrul pistonului incepe de la un diametru de 32 mm si ajunge la un maxim de 125 mm. Aceste diametre sunt cuprinse in standardul ISO6431 / ISO15552

Temperatura optima de functionare a acestor cilindri pneumatici este cuprinsa intre -20°/+70°C

Presiunea optima de lucru este cuprinsa intre 1 si 10 bar, presiunea maxima suportata de acest cilindru este de 15 bar

Important ca aerul folosit la utilizarea acestui cilindru sa fie lubrifiat si curat (filtrat)

Viteza de deplasare a pistonului este cuprinsa intre 30 si 800 mm/s (pentru cilindrul cu diametrul de Ø32 pana la Ø100 mm) si viteza cuprinsa intre 30 si 500 mm/s pentru cilindri cu diametrul pistonului de Ø125 mm, in functie de cuplajele de pe cilindru


Componenta:
Tija cilindru de otel cromat sau inox cromat. Corp cilindru de aluminiu, constructie foarte rezistenta. Piston din aliaj de aluminiu. Suruburi de otel cromat sau inox cromat. Bratara magnetica pe piston
Grosime tija: Ø32 - 12 mm, Ø40 - 16 mm, Ø50 si Ø63 - 20 mm, Ø80 si Ø100 - 25 mm, Ø125 - 32 mm

Amortizare capete de cursa:
Ø32, Ø40 mm: amortizare pe 27 milimetri
Ø50, Ø63 mm: amortizare pe 30 milimetri
Ø80, Ø100 mm: amortizare pe 36 milimetri
Ø125 mm: amortizare pe 40 milimetri

Conexiune:
Ø32 mm - filet G1/8
Ø40, Ø50 mm - filet G1/4
Ø63, Ø80 mm - filet G3/8
Ø100, Ø125 mm - filet G1/2

Accesorii de prindere cilindru:
Tip LB
Tip FA
Tip FB
Tip CA
Tip CB
Tip CR
Tip FTC
Tip TCM1
Tip TCM2
Tip TC

Accesorii de prindere pe filetul tijei cilindrului:
Tip I
Tip Y
Tip F - bucsa
Tip U - ochi



Tabel de forte la diferite presiuni de lucru

presiune de lucru
Ø piston (mm) directie actiune suprafata apasare (mm2) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 BAR
32 Impingere 804 8 16 24 32 40 48 56 64 72 80 Kgf
Tragere 690 7 14 21 28 35 41 48 44 62 69 Kgf
40 Impingere 1256 13 25 38 50 63 75 88 100 113 126 Kgf
Tragere 1055 11 21 32 42 53 63 74 84 95 106 Kgf
50 Impingere 1963 20 39 59 79 93 118 137 157 177 196 Kgf
Tragere 1649 16 33 49 56 82 99 115 132 148 165 Kgf
63 Impingere 3116 31 62 93 125 156 187 218 249 208 312 Kgf
Tragere 2803 28 56 84 112 140 168 196 224 252 280 Kgf
80 Impingere 5026 50 100 151 201 251 301 352 402 452 502 Kgf
Tragere 4536 45 91 136 161 227 372 317 363 405 453 Kgf
100 Impingere 7853 79 157 236 314 393 471 550 628 707 785 Kgf
Tragere 7362 74 147 221 294 368 442 515 589 662 736 Kgf
125 Impingere 12272 123 245 368 491 613 736 859 981 1104 1227 Kgf
Tragere 11468 115 229 344 458 573 688 802 917 1032 1146 Kgf
Cilindru pneumatic patrat SE cu dubla actiune, franare si magnet
Atentie! Acest cilindru se inlocuieste cu noua generatie (SAI) cu un design nou. Vezi acest cilindru   AICI

Intrebari frecvente

Toate informatiile legate de cilindri pneumatici

  • In primul rand, cilindrul trebuie dimensionat in functie de forta pe care trebuie sa o dezvolte la presiunea de lucru din locatia instalatii, cursa pe care trebuie sa se deplaseze. Dupa stabilirea diametrului si cursei cilindrului putem alege forma constructiva.

  • Forta de impingere a unui cilindru se poate regla modificand presiune aerului cu care este comandat. Forta de apasare a cilindrului fiind direct proportionala cu suprafata de apasare (diametrul) si presiunea aerului. Acest lucru inseamna ca putem reduce sau creste forta unui cilindru prin simpla crestere sau micsorare a presiunii aerului.

  • Un cilindru cu simpla actiune se poate inlocui cu un alt cilindru cu dubla actiune, cu aceeasi diametru si cursa astfel incat sa nu fie afectata functionarea utilajului. Aceasta modificare necesita inlocuirea valvei schema 3/2 care il comanda cu o valva schema 5/2 ceea ce inseamna ca mai apare un furtun. Pe scurt se muta arcul din cilindru in corpul valvei. !!! Atentie, in functie de standardul si forma cilindrului, gabaritul se poate modifica.

  • Cea mai simpla verificare daca pierde aer pe la raclor, garnitura care curata tija. Daca raclorul este intact urmatoarea verificare se face la garnitura care desparte celed oua incinte (camere) ale cilindrului. Pierderea fortei de impingere este un semn ca este o problema cu etansarea pistonului. Daca eliminam valva de comanda, ca si posibil element defect, putem urmari refularile acesteia. Daca cilindrul este in capat de cursa si valva continua sa refuleze aer, cilindrul trebuie reparat sau inlocuit, daca nu se poate desface.

  • Pentru a creste viteza de functionare a cilindrului trebuie crescut debitul aerului refulat. Pentru implementarea acestei solutii trebuie trebuie montata o supapa de refulare rapida pe portul care exhausteaza cand cilindrul se deplaseaza in directa dorita.

  • Daca cilindrul este in standard ISO (6431, 6432, 21287 etc) acesta se inlocuieste 1 la 1 fara nici o diferenta de gabarit. Cilindri in afara standardului pot avea forma constructiva diferita, alte cote de gabarit, alt filet sau diametru la tija etc. Cereti si studiati cu atentie fisa tehnica a cilindrului recomandat si alegeti varianta care presupune cat mai putine modificari pe utilaj.

  • Cilindru standard ISO, indiferent de varianta, va asigura un termen de livrare scurt si veti avea garantia ca nu mai trebuie sa modificati utilajul in cazul in care nu mai gasiti un cilindru de la acelasi producator. Orice cilindru standard ISO indiferent de producator trebuie sa respecte anumite cote de la care nu poate sa se abata. Ex. lungimea totala, distanta dintre gaurile de prindere, diametrul si filetul tijei etc.

Cilindri.ro

Cilindri.ro este un produs al Airo&Co SRL din Sibiu, importator si distribuitor produse pneumatice, cilindri, electrovalve, fittinguri, furtune, conectori, manometre, presostate etc.

Str. Morilor. nr. 34
Sibiu - 550197

office@airo.ro

0369/447.814

Aici ne gasesti